truly madly deeply

Bara jag som älskar att komma hem, kliva genom dörren, upptäcka att ingen e hemma byta ut dem åt sittande jeansen till mjukisbyxor sätta upp håret, äta något, och sen sitta vid datan och ps3 resten av kvällen också sjuta upp läxorna till sista sekund..
Nej men ärlig talat du finns ju inget att skriva om.. men alltså en del han skriva en hel livshistoria i ett inlägg, hur går det till? Det ända jag kan skriva om nu e att jag sitter och håller i ett plast illaluktande litet leksaks lamm som förmodligen kommer ifrån någon 10 krs automat, som affärena försöker att käna lite extra pengar på, funkar ju på min syster hon samlar på dem och dem finns över allt i huset... god nu har jag skrivit ovanligt mycket.


Kommentarer
Postat av: eesther

u are so fucking beauutiful!

2010-09-23 @ 19:22:41
URL: http://brownbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0